(Android/iOS) Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games fuskkod öka pengarna
Feb 18, 2022 4:15:40 GMT -6
Post by tremulalgrappunc on Feb 18, 2022 4:15:40 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka pengarna ▞▞▞
▞▞▞ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games 2022 version ▞▞▞
Man kan göra så många slime man vill ha
Man kan göra slime och jag älskar slime💖💖💖💖
Bästa spelet behöver bara mer (jag har alla slimes, dekorationer & färger), jag tycker att det borde finnas en leaderboard för minispelet så att vi kan tävla om bästa lvl. Jag tror att det behövs fler sätt att spendera dina mynt på, det kan vara kuvert i olika storlekar eller något och det borde finnas en slimemarknad där du kan lägga ut lite slimes till försäljning och sånt och du kan ha ett konto och sedan kan du skicka dem bättre + spara dina framsteg bättre för personer med problem!
SUPER BH APP
Hette bra och jag har allting i upttadering 1. Undrar vad som finns i uppdatering 2
Hill Climb Racing 2 রেসিং jssb
Jag gillar spelet eftersom det är roligt att spela hela dagen, det har slem.
SÅ BRAAAA
Problemet jag har med det här är att det är VERKLIGEN glitchy! Du kan inte heller se några av de saker du lägger till i slemmet! Vänligen fixa detta och sedan kan jag ompröva min recension (4/3 stjärnor).
Jag personligen ÄLSKAR spelet du kan skapa och namnge dina slimes. Och någonsin spela spel också. Men annonserna är väldigt irriterande, jag tål dem helt enkelt inte.
Jätte bh
Kul Ja Vad är din favorit? Jag gör slaime av olika dekorachoner!
Roligt 😊😄
Jag älskar det här spelet! Och btw för de som sa "det finns för många tillägg" du kan undvika dem genom att stänga av din mobildata och wifi, jag hoppas att det hjälper för de som säger det och jag skickar ut (inspirerad av curtified, kolla in honom)
Så bra älskar det❤️❤️❤️
Det här är det bästa slime-simulatorspelet någonsin att det är så realistiskt och fantastisk kvalitet och det bästa av allt är gratis. Bra gjort till människorna som gjorde detta och håll det uppdaterat 💯Respekt
Va.Inte det bästa spelet i världen, för många annonser. Allt jag klickar på, ADS.
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Lifestyle igdr
Rätt så kul
Det här är en riktigt söt app och den är så tillfredsställande att den ser så verklig ut😍❤️
Riktigt dåligt. För annonser går dit när du fortsätter leka med slemmet
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Lifestyle uvoh
Superkul att göra men mer verklig vill jag ha det.
Det här spelet är väldigt bra men det är alltid nätverksproblem när jag öppnar appen
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Lifestyle aqpp
Den här appen är så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så så speciellt för alla och det är en skyldighet att ha den eftersom du kommer att ha kul den här appen är ffffffuuuuuunnnnnn och du lär dig hur man gör ett slime. Ha det så kul 😀😃 Jag älskar er 💓 så mycket killar . Glöm inte att be 🤩😘😚
Det är så bra app!👌
Det är riktigt kul men jag har bara gjort ett slime och när jag klickar på "Let's Play!" Den stänger av hela spelet, vilket tar EN ALLTID att ladda, bara för att komma tillbaka till slemmet som inte är där. På det hela taget är det verkligen ett fantastiskt spel, men det skulle vara trevligt om jag faktiskt kunde prova alla olika typer av leenden som jag fick för att jag ska ha gjort ett slime.
Det här spelet fortsätter att sätta annonser, det finns för mycket annonser i det här spelet
Kan inte sluta spela 😂! DET ÄR SÅ NÖJLIGT! Men det enda som är fel är att det här förstör mitt tangentbord. Jag är verkligen arg på det, så det är därför det är en 2, inte en 4. Och det stör mitt användargränssnitt. så kan du fixa det?
Jag har inga ord...Denna app är det bästa simuleringsspelet jag har haft tidigare. Jag älskar hur man får samla olika slimes, dekorationer och färger och inte bara köpa dem. Tack för att du lägger till nya slimes, dekorationer och färger i den. Den nya versionen av det här spelet är riktigt bra och jag rekommenderar starkt detta till vänner. Tack för den här appen.
Det är inte ett särskilt bra spel som när vi gör våra egna slimes och sedan är vi redo att leka med det, sedan börjar vi leka med det och jag tycker att slimes inte är så tillfredsställande och när vi tittar på annonser för det här spelet visas de som om det verkligen ser ut som 3D men när jag provar det känns det inte alls 3D. Men jag gillar att skräddarsy mina egna slimes, det är lite kul att göra det.
Superbh! Ladda ner den!
(Jag älskar det faktiskt!) Jag skulle inte rekommendera det här spelet till dig, jag skulle rekommendera låten black magic till dig annat än det här spelet (Black Magic är lite blandning och är en låt jag inte känner till) Den är dum och det är varför jag raderade det och det är inte alls tillfredsställande så jag skulle döda mig själv istället för att spela det här spelet (jag menar faktiskt inte allt detta) Det är så estúpido (jag älskar día de los muertos som om du håller med) ¡ja , dumma spel vågar inte ens spela detta estúpido spel! (¡Jag rekommenderar starkt det här spelet! (Åh, och jag är också ledsen att jag ändrade ämnet till día de los muertos) ¡Jag är faktiskt inte elak så här! ¿¡Vad är det för fel på mig?!
det suger och det är inte bra jag kunde göra ett bättre
Älskar detta spel idont vill ha på svenska♡🦄🔥
Spelet är bra men varje gång jag spelade och jag började använda galleriet börjar jag spela med det, då plötsligt kommer den här låten upp i bakgrunden och jag lämnar spelet och den spelas fortfarande och jag kommer att driva av min telefon och den spelar fortfarande så kan ni fixa det tack!
När lägga till slime pop ut när handen håller slime på telefonen men jag såg grön skärm så idk
För ungefär ett år sedan uppdaterades den inte och hade cirka 10 - 20 slemtyper och färger. Nu har appen mer. Jag måste erkänna att jag verkligen saknar den gamla versionen eftersom den var mycket roligare. Jag vill inte vara oförskämd men spegelslemmet verkar skissartat för mig. Jag tillät inte den här appen att använda min kamera.
Jag laddade ner den här appen bara för att se hur det skulle se ut, det var inte så tillfredsställande som jag hoppades att det skulle vara, men det var en ganska trevlig app som jag verkligen gillar hur du kan skapa ditt eget slime. det är ganska coolt, jag tror att några fler uppdateringar och den här appen kommer att vara perfekt
Jätta bh älskar spelet 100 prusent
Det var ett fantastiskt spel! Jag älskade det men annonserna var ganska irriterande också jag kan förstå om du behöver lite information men vår integritet är viktig för oss och att det läcker ut är ännu värre. Försök att få så lite information som du bara kan se vad vi gillar! Om du är en söt person och gjorde ett spel så är det coolt. Jag skulle vilja se en butik för att spendera våra pengar sedan små kuvert (som en slimebutik så att folk kan sälja att de är slime)
Jag biljett att appen är så där
Jag älskar den här appen så gör min lilla syster men dessa buntar med tillägg irriterar oss sååå mycket!! Vänligen ta bort dem.. De förstör upplevelsen!!!!!
Jag ville faktiskt inte ge den en stjärna för bcoz u no pokin finger in a real slime gör sinnen tillfredsställande n det låter mycket och det tar hela dagen att installera om, bara slöseri med tid!!! och jag märkte en sak, det är att jag hittade på min skärm att någon gav 3 stjärnor och skrev en toppkritisk kommentar men jag upptäckte att många av dem bara gav en stjärna